donderdag 25 november 2010

"En de winnaar is.........................."

Gisteren heb ik een hele leuke, gezellige en drukke dag gehad in de winkel. Veel felicitaties ontvangen van iedereen, lekker koffie gedronken met z'n allen en natuurlijk veel lootjes verzameld voor de verloting van de waardebon van € 20,-.
Tsja, en wie moet dan een lootje trekken?

Birgit heeft spontaan aangeboden om dit klusje te klaren.
Maar ze kan niet kiezen, er zijn er ook zoveel!
Onder toeziend oog van Noortje is dan toch na lang nadenken een lootje getrokken.

De gelukkige winnaar is Trijnie Engels. Gefeliciteerd Trijnie! We nemen snel contact met je op.

Toen ik thuis kwam had ik helaas een minder fijne verrassing.
Ik moest helaas afscheid nemen van mijn trouwe maatje en mijn beste vriendin...............................
Na 19 jaar kun je er natuurlijk  niet al te veel meer van zeggen, ze was ook al erg oud.
Ze deed altijd trouw haar werk, sputterde zo nu en dan wel een beetje maar de vaat was 19 jaar lang altijd keurig schoon.
Vandaag heeft ze plotseling besloten dat ze te oud is en niet meer verder kan.
Gelukkig had manlief al weer een nieuwe Mien gekocht en de vaat van de verjaardag kon er gelukkig zo weer in!

Lieve Mien, ik hoop dat we heel lang plezier van je zullen hebben!

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

ria vogelzang zei

Leuk, dat het zo gezellig was!
Verdrietig van oude Mien, maar fijn dat nieuwe Mien haar "mannetje" staat! ;))
Fijne dag!