vrijdag 12 november 2010

"Roosjes"

Weet je wat zo leuk is aan de winkel? Ik ben altijd de eerste die alle mooie nieuwe spullen te zien krijgt.
Vandaag kwam er weer veel moois binnen. Mooie rozenstoffen van Quitgate, om te smullen! Kijk maar:

En speciaal voor de sokkenbreisters het mooie sokkengaren van Lana Grossa "Magico".
Ben je nog geen sokkenbreister? Probeer het eens een keertje, het is werkelijk heel leuk om te doen.
Toen ik de breiwinkel overnam, had ik nog nooit een sok gebreid en ik vond dat ik dat wel moest kunnen. Dus klom ik in de breinaalden en probeerde ik een paar sokken te breien. En wat ik nooit had verwacht, ik vond het toch leuk! Gewoon een lekker klein breiwerkje, goed te overzien. En iedereen kan wel een paar mooie sokken gebruiken.
En denk je dat je niet weet hoe het moet? Er is een leuk boekje bij ons in de winkel te koop waarin stap voor stap beschreven staat hoe je de sokken moet breien.
Wat zijn ze mooi he?

Fijne dag nog,
Gerda


3 opmerkingen:

Olga zei

Hey mam!
Met mijn sokken gaat het niet zo goed (sorry, dit is natuurlijk geen reclame, haha!), dus ik zal ze volgend weekend meenemen, misschien zijn ze nog te redden ;) Nieuwe garens zien er hip uit!
Fijn weekend!
xx Olga

ria vogelzang zei

Wow Gerda, wat een schitterende stoffen! Het is dat het al nacht is........, anders was ik al onderweg naar je toe.......! ;0))
Waarschijnlijk gaat het morgen ook niet lukken, maar volgende week zeker wel!
(kan bijna niet wachten.......)
Groetjes en een fijn weekend, Ria.

ParisMaddy zei

Beautiful! Beautiful.