donderdag 10 februari 2011

"'t Beursvolk"

Na veel voorbereidingen is het dan zover, we zijn op weg naar de tentoonstelling in Vijfhuizen.
Met een afgeladen auto vol mooie spullen rijden we in zo'n anderhalf uur richting het westen van het land.
Zie hier het resultaat van een aardig stukje inpakwerk, er kan werkelijk geen fat-quarter meer in de auto. Gelukkig hebben we geen files of winterse buien, en we kunnen lekker doorrijden.
Rond de klok van half 2 zijn we aangekomen. Wat is het hier groot!
Na een tijdje zoeken vinden we ons stekkie. Helemaal kaal nog, daar moet nodig iets aan gebeuren.
We beginnen druk uit te pakken en het een en ander aan stellingen in elkaar te prutsen. Gelukkig is Rob ook mee, met al dat sleepwerk is het toch fijn om een man bij je te hebben. (dan maar even dankbaar gebruik maken van het feit dat ik van het zwakke geslacht ben!)
Zie je die rollen wit op wit staan? Daar hebben we tijdens de tentoonstelling een mooie aanbieding mee.
Na een paar uurtjes hard werken hebben we de boel aardig op z'n plek en gaan we naar..................de camping. Jawel, in de winter kamperen we ook.

We brengen de avond gezellig door in onze sleurhut met een hapje en een drankje, een puzzeltje en een handwerkje. Vanavond optijd naar bed om morgen fris op de tentoonstelling te kunnen staan.
De kids? Die hebben een weekendje vrijaf zonder pa en ma. Ik denk dat ze feest hebben dit weekend.
En poes? Die ligt lekker warm in huis in haar poezenbedje die Rob ooit in een creatieve bui heeft gemaakt voor onze katten.

Jongens, goed op de poesjes passen he?!

Fijne dag nog en misschien tot in Vijfhuizen?
Gerda

3 opmerkingen:

larissa zei

Ja mam doe ik.
Heb ze net vol gepropt met snoepjes dus ze zijn nu lekker rustig :)!
Veel plezier daar !
Tot zondag.
xxx larissa

ria vogelzang zei

Haha, wat een leuke reaktie van Larissa....! :))
En jullie zie ik daar stevig aan het werk......, maar het is wel heel super geworden zeg!!
Jammer dat ik toch niet naar Vijfhuizen kan....... die wit-op-wit-aanbieding lijkt me ook wel wat......
Leuk plaatje van een gezellig onderonsje in de caravan! Gelukkig is het niet zo koud op het moment..... :))
Heel veel plezier en succes natuurlijk samen!!!

gertvr zei

Veel plezier de komende dagen. Ik sta morgen zelf op de beurs, maar als alles meezit, ga ik zondag nog als bezoeker. Ik kom je vast wel ergens tegen.