woensdag 2 februari 2011

"Verloting"

Heb je ook zo'n zin om volgend weekend naar de Quilt en Patchworkdagen in Vijfhuizen te gaan?
Wij wel! We staan er met een verkoopstand en we hebben er ontzettend veel zin in!
Hier kun je informatie vinden over de tentoonstelling.
We zijn druk met voorbreiden en we werken nog hard aan de afronding voor nog een paar leuke pakketten. Als ze klaar zijn gaan ze uiteraard mee naar Vijfhuizen, evenals de voorbeelden die gemaakt zijn.
Om het bezoek naar de tentoonstelling extra aantrekkelijk te maken heb ik 8 kaartjes voor....................................een verloting!

Wil je meedoen?
Stuur een mail naar info@quiltpalace.nl met als onderwerp "verloting", + vermelding van je naam- en adresgegevens en je speelt automatisch mee in de loterij. De verloting sluit a.s. zaterdagavond om 12 uur dus wees erbij! Als je een kaartje gewonnen hebt, krijg je een mailtje van ons.

En mocht je niet naar de tentoonstelling gaan en je wilt toch graag onze nieuwste pakketten zien dan kun je ze binnenkort hier vinden. Nog heel even geduld, eerst nog omschrijvingen maken en de pakketten snijden.

Misschien tot ziens op de tentoonstelling?
Enne, duimen en hopen dat je een kaartje wint!

Fijne dag nog,
Gerda

4 opmerkingen:

Opoe gea zei

Hoi Gerda leuk idee een verloting ik heb je een mailtje gestuurd en misschien zie ik je wel op de beurs
Groetjes Gea

Francisca R. zei

Leuk!

Anoniem zei

Wat leuk, een verloting. Ik heb gemaild.

Betty

Liesbeth Wessels zei

Leuk idee, ik ga mailen. groet liesbeth