vrijdag 1 april 2011

"Kennismakingsworkshops groot succes!"

Vandaag waren de kennismakingsworkshops die wij organiseerden i.v.m. het 200 jarig bestaan van de gemeente Staphorst. En................het was een geweldig succes! De dames werkten hard en waren helemaal in hun sas met hun eigen gemaakte speldenkussentje. Het was bere-gezellig en het is natuurlijk altijd leuk om nieuwelingen lekker enthousiast te maken voor deze fantastische hobby. Er waren veel aanmeldingen en gelukkig heb ik hulp gehad van Liesbeth en Ria. Lieve Liesbeth en Ria, bedankt voor jullie fijne en gezellige hulp vandaag tijdens de workshops! Ik denk dat we er weer een paar quiltsters bij hebben in Nederland!

Gisteren kwam er ook nog een doos binnen met allerlei moois waaronder:

Deze schitterende stoffen van Moda uit de serie Collections for a Cause- Faith. Zijn ze niet beeldschoon?

Toen ik vanmiddag thuikwam lag er iemand op de bank te genieten ............op een quilt.............................wat niet de bedoeling is.......................................want alles komt onder de witte haren.....................................
Eigenlijk zou ik op haar moeten mopperen, maar ze is zo lief en geniet zo van de quilt, ik kon haar er niet vanaf sturen.

Katten kunnen zo in en in genieten en tevreden kijken. Daar kunnen wij als mensen misschien nog wel iets van leren.

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Het was echt heel gezellig! En al die enthousiaste reakties! Fantastisch!
Je nieuwe stoffen zijn in het echt nog mooier dan op de foto!
Prachtig, je kat heeft ook wel gevoel voor het beste plekje...... ;))
Fijne dag!

Gert zei

Fijn dat de workshop een succes was. En die blik van jullie (mooie!) kat herken ik precies van onze Ragdoll Sigmund: hij kijkt ook precies zo als we hem storen tijdens zijn schoonheidsslaapje ^_^