donderdag 7 april 2011

"Midweek Focus on......................"vervolg

Vanavond was het alweer de laatste avond van de midweek. En wat is die omgevlogen.
Ook nu zat de stemming er weer goed in. Er is heel veel moois gemaakt door iedereen. Het leuke is, dat je tijdens een midweek soms heel andere dingen doet dan je anders thuis zou doen. Je ontdekt daardoor heel andere mogelijkheden en het is goed voor de ontwikkeling van de creativiteit.
We waren van alle gemakken voorzien. Een prachtige locatie, lieve en deskundige lesgevenden, lekker eten en niet te vergeten, fantastische deelnemers.

Kok Marinus had vanavond speciaal voor deze groep quiltsters een mooie ijstaart gemaakt.
En dat viel natuurlijk goed in de smaak! IJs en vrouwen..................................dat is altijd goed!

Na het eten kwam Roelien vertellen over de Staphorster klederdracht. Iedereen hing aan haar lippen, het was muisstil. Nou ja..............zo nu en dan werd er natuurlijk weer een smakelijke grap gemaakt.

Hieronder kun je zien hoe de wollen rokken in plooien worden gevouwen.

En terwijl Roelien prachtig vertelde keek ik toevallig even naar buiten en zag: 

Ik bedacht me dat dit een prachtige midweek is geweest.
De plannen voor een midweek voor het volgend voorjaar zijn alweer in de maak. Ik heb het gevoel dat we al een flink aantal deelnemers hebben!

Morgenochtend ga ik voor een paar dagen naar Keulen naar de vakbeurs. Ik ga mijn best doen om weer iets moois te "scoren" voor de winkel.

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

Els zei

Hmmmmmmmmmmmmmmm die taart om van te watertanden...
Wat fijn dat je zo genoten hebt van deze midweek. Veel pleizer in Keulen!