donderdag 21 april 2011

"Post............."

Soms heb je van die dagen dat er bergen post en pakketten komen. Vandaag had ik typisch zo'n "pakjesdag". Heerlijk is dat toch, 't is net of je jarig bent!
Er kwam een enveloppe uit Japan, met daarin het patroon van een prachtige tas.

Helaas, de beschrijving was ook in het Japans...........................

Ook kwam er (helaas) een stapeltje rekeningen binnen en een van die rekeningen zat wel in een heel bijzondere enveloppe van gerecyceled papier.
Bijzonder he? Eigenlijk jammer dat hij maar 1 x gebruikt kan worden.

Het leukste was vandaag toch wel dat er een grote zending dozen binnenkwam die ik mocht uitpakken.
De eerste bollen Noro garen kwamen binnen en ze zijn echt fantastisch!

In de andere dozen zaten onder andere nieuwe quiltboeken, linialen, messen, quiltgarens, mallen van Marti Michel en nog veel meer andere mooie bijartikelen. Het rek met "notions" hangt weer mooi vol, er is weer volop keus.

Ook was nog een mooie stoffenserie van Windham, "Victorian Rose" die uitgepakt mocht worden.
Wil je ze zien?


Wat ben ik toch bevoorrecht dat ik als allereerste deze lapjes door mijn handen mag laten gaan! Het is een feest om ze te snijden en er de bakjes weer mee te vullen.

De klus is geklaard, alles is uitgepakt, geaaid en vertroeteld! Alle moois ligt te wachten op een nieuwe eigenaar. En ik heb een heerlijk dagje gehad.

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

Opoe gea zei

OOOO wat mooi
Als ik dichterbij woonde kwam ik morgen kijken