vrijdag 29 april 2011

"YES"!!!..............ze zijn binnen!

Ik had ze vanmorgen al verwacht, maar helaas niets ontvangen.
Om 5 uur trok ik teleurgesteld de winkeldeur achter me dicht. Toen ik m'n fietsje pakte kwam daar toch nog een vrachtwagen van DHL aanrijden met..................................
De Westfalenstoffen!
De vrachtwagen had pech gehad en daardoor vertraging opgelopen.
Er is lang en veel gevraagd door vele quiltsters naar deze stoffen, daar zijn ze dan eindelijk!
Ik ben het eigenlijk wel met jullie eens, als quiltwinkel in Staphorst moet je deze stoffen eigenlijk gewoon hebben. Ik hoop dat jullie er net zo blij mee zijn als ik.
Mooi zijn ze he?
Binnenkort kun je ze ook via onze webshop bestellen.
De webshop is nog in de maak, maar we verwachten dat hij binnen enkele weken de lucht in zal gaan. Uiteraard zal er in het begin nog niet alles in staan, het is enorm veel werk om alles in te voeren.
Als het zover is, zal ik uiteraard een berichtje op mijn blog plaatsen.

Morgen, Koninginnedag, zijn we gesloten.
Donderdag 5 mei zijn we gewoon open.

Fijne Koninginnedag!
Gerda 

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Tjonge, wat had jij een geluk dat je nog niet weggefietst was! ;))
En je hebt wel gelijk, hoor; wat een prachtige stoffen!! Dat hoort ook wel echt in een Staphorster quiltwinkel!!
Heb toch echt zin om je volgende week even te bezoeken.
Geniet van Koninginnedag en van het zonnige weekend!
Groetjes!

Marije zei

Het blijven leuke stofjes, en handig dat jij ze nu ook hebt. Zeker voor de mensen die van verder weg komen.

groetjes