woensdag 1 juni 2011


"Voorproefje tentoonstelling in kasteel Cannenburgh"

Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de tentoonstelling in Vaassen die de komende dagen zal plaatsvinden, alvast even een korte impressie!

Kasteel Cannenburgh

"Quiltcamping" ;-)

Ons stekkie


Lief bootje he?!


Meer laat ik je niet zien.
Heb je zin gekregen om te komen kijken op deze fantastsche tentoonstelling?
Je bent van harte welkom van donderdag 2 t/m zondag 5 juni van 10.00-17.00 uur in kasteel Cannenburgh, Maarten van Russemplein 4 in Vaassen.

Als ik wat voor je kan meenemen naar de tentoonstelling, mail me dan even, dan zorg ik dat het klaar ligt in de stand. Klik hier voor mijn mailadres.

Zie ik je daar?

Tot dan!

Fijne dag,
Gerda

5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuk!!! Heb er zin in!! Tot morgen en heel veel succes!
;))

Gert zei

Veel plezier alvast! Ik zie je vrijdag.

Grietje zei

Het is nieuwsGierig en geen nieuwsCHierig. Even een ezelsbruggetje: we zijn gierig naar b.v. het nieuws en niet chierig! Trouwens gezellige dagen bij dat kasteel!

Marije zei

Leuke 1e dag gehad? Het was wel superweer hè?! Nou, tot morgen, heb er zin in.

Quiltprinses zei

Grietje, bedankt voor je berichtje. Stom van me, dat krijg je als je haast hebt met het maken van een berichtje op je blog. Ga het meteen verbeteren!
Gerda