dinsdag 26 juli 2011

"Grüsse aus Österreich"

Na een jaar hard werken is het tijd voor vakantie.
Na een voorspoedige reis zijn we afgelopen donderdag aangekomen in Kärnten in Oostenrijk.
De eerste dagen viel het weer een beetje tegen, maar vandaag hebben we een heerlijke dag gehad.
Vanochtend eerst een heerlijke fietstocht gemaakt (helaas wel zadelpijn ;-)).
Wat is het hier toch geweldig mooi en wat voelen we ons hier altijd heerlijk thuis.

Onderweg kwamen we dit tafereeltje nog tegen. Een zitje onder de bomen voor een huis met op de tafel een slapende kat die ons deed denken aan onze eigen kat Crazy. Helaas kon ik niet dichterbij komen om een foto te maken, poes sliep kennelijk licht en hield ons goed in de gaten.
De poesjes zijn thuis en hebben goede verzorging van Rob's ouders die de katten helemaal verwennen en vertroetelen.


De winkel is deze week nog gewoon open.
De eerste 2 weken van augustus(1 t/m 13) zijn we gesloten.

Voor wie ook nog met vakantie gaat: prettige vakantie!

Fijne dag nog,
Gerda


3 opmerkingen:

Olga zei

Ooh wat jammer dat ik er niet bij kan zijn!! Ik hoop dat ik volgend jaar weer tijd heb!
Geniet van jullie vakantie!
kus!

Elni zei

Hier is dan mijn reactie :)
Ziet er gezellig uit hoor, daar in Oostenrijk. Gelukkig is het in de winkel ook heeeel gezellig! De kerst-stofjes en sjaalgarens lopen alleen nog niet zo heel goed, raar he?!
Fijne vakantie en tot gauw, groet, Elni

ria vogelzang zei

Prachtige foto's!
Geniet ze!!!!