zaterdag 9 juli 2011

"Ouwe meuk"

De slaapkamer van onze jongste dochter Larissa is opgeknapt.
Larissa: "Dat kastje wil ik niet meer, ziet er niet uit!"
Weet je het zeker? Met een likje verf is hij misschien wel weer leuk.
"Neeheee, stom ding!"
O.k. (ze weet nog niet wat ze zegt)
Maar ik wil hem wel hebben.

Dus ga ik aan de slag met de restanten van mijn rozenquilt.

De stofjes zijn niet groot genoeg, dus moet ik zelfs patchwork toepassen op mijn laden. Daarna een verfje en..................voila, zie hier het resultaat.
"Mam..............dat kastje mag je toch wel op mijn kamer zetten."
Nee! Ik pieker er niet over. Staat geweldig op mijn hobbykamer.
(ze heeft spijt!!!!)

Fijne dag nog,
Gerda




5 opmerkingen:

Opoe gea zei

Heel mooi geworden
Ik gaf hem ook niet meer af
Groetjes Gea

FCR Blogspot zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ruben zei

Volgens mij is dit al de vierde keer dat het kastje opgeknapt is... hij is weer leuk geworden mammie! xx

Ruben zei

Sst, ik ziet stiekem achter ruben's computer... xx Ollie

larissa zei

en toch vind ik het gemeen dat ik hem niet terug krijg ! :(
haha, wel mooi gedaan mams!