dinsdag 23 augustus 2011

"Foto's open dag Quiltpalace & de Wolmand en workshop Yoko Saito"

Afgelopen zaterdag was onze jaarlijkse open dag. Alles zat mee. Het weer was fantastisch, niet te koud, maar ook vooral niet te warm en geen spatje regen! De stemming zat er bij iedereen goed in en het was reuze gezellig. Er werd heel wat gekletst, gelachen en zo hier en daar ook een traantje weggepinkt. Het was een dag met een gouden randje.

's Morgens even na tienen kwam er wel een heel bijzonder gezelschap naar onze open dag.


Onze kinderen zijn altijd in voor een grap en ze verschenen dan ook in klederdracht. Ze hebben nooit Staphorster kleding gedragen maar onze buurvrouw had nog het een en ander liggen wat ze aan hebben getrokken. Van rechts naar links zie je dochter Olga, zoon Gustav en helemaal links de vriendin van Gustav, Nadine uit Oostenrijk in haar dirndel. Wij hebben hartlijk gelachen om deze leuke verkleedpartij.


Zoals ik heb beloofd kun je op onze website de foto's vinden van onze open dag. Omdat het teveel ruimte in beslag neemt op mijn blog kun je beter even kijken op de website. Als je hier klikt kun je ze bekijken. Even doorklkken op: "foto's open dag 2011"
En deze man maakt de foto's altijd. Dank je Louis!

Omdat het onmogelijk is om iedereen persoonlijk te benaderen wil ik via mijn blog iedereen die tijdens de open dag heeft geholpen én iedereen die onze open dag heeft bezocht heel erg bedanken voor alle gezelligheid, hulp en belangstelling.

Wil je nog meedoen met een workshop of cursus, neem dan even contact op met de winkel of stuur even een mail. Telefoonnummer van de winkel is 0522-465055, mail info@quiltpalace.nl of kom gewoon even langs in de winkel om nog even bij te praten en te informeren.

Na alle hectiek van de open dag had ik afgelopen maandag de eer om een workshop te volgen van de beroemde Japanse quiltster Yoko Saito. Wat was dat fantastisch en wat maakt deze vrouw bijzonder mooie quilts. Het was een unieke ervaring die ik niet graag had willen missen.


En vandaag ben ik een dagje vrij en doe ik ..........................helemaal niets!
Morgen ben ik weer aanwezig in de winkel.

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

ria vogelzang zei

Het was echt super-gezellig en geweldig om mee te mogen helpen!
Ik heb zoveel leuke reakties gehad op de winkel en hoe centraal het ligt; en de fantastische collectie!
Zelfs vanochtend nog een mailtje van een vriendin, die er voor het eerst is geweest met de open dag.
Ik moest je haar complimenten doorgeven! Dus bij deze.... ;))