vrijdag 9 september 2011

"De tentoonstelling is geopend"

Vanmorgen om 10 uur was de opening van de tentoonstelling van het Quiltersgilde in Leiden.
Wat hangt er weer veel moois! Iedere keer als ik een tentoonstelling bezoek verbaas ik me over de creativiteit van de Nederlandse quiltsters. Er hangen veel traditionele quilts maar ook moderne art-quilts. Alles is prachtig opgehangen, mooi ruim dus alles is goed te bekijken, ook voor mensen in een rolstoel. De kerk alleen is al een bezoek waard, echt prachtig.
Wij staan daar weer met een verkoopstandje, heel gezellig!

En wat vinden jullie van mijn "demo-boy"???
(heeft niet iedereen hoor!)


Hij doet het geweldig hoor! Rob zit hier de Yo-yo makers van Clover te demonstreren en hij is een echte kenner!
Menig dame heeft vandaag tegen mij gezegd: ik wou dat mijn man dat ook eens zou doen...................
Tsja dames, laat deze foto's aan je man zien en wie weet komt de quilter in de man van jou ook naar boven!

Misschien tot op de tentoonstelling in Leiden? Wij zijn daar morgen en zondag nog.

Fijne dag nog,
Gerda

4 opmerkingen:

laris zei

Nooit geweten dat pap dat zo goed kon! haha.
Staat em wel goed moet ik zeggen..
Maar ziet er mooi uit mam!
leuk ingerichte stent!

Xx

ria vogelzang zei

Hmmmmmm, weet niet of mijn man dat voorbeeld echt volgt, hoor........?!!
Maar ik moet wel toegeven dat mijn bewondering voor Rob een eind is gestegen........... ;))
Wens hem maar veel succes! :D
Hij zal zeker nog veel bewondering oogsten!
Een heel goede tentoonstelling gewenst!
Ik ben dit jaar afwezig door.........: juist: Amar! ;)
Groetjes, Ria.

Claudie zei

Goed zo Rob,
Latent talent.
een tip voor de volgende open dag?

Groet Claudie

Anoniem zei

ik weet niet of het bij de andere ook zo is
ik vind de letters zo licht
moeilijk lezen zo