donderdag 15 september 2011

"Wij zijn jarig"


Vandaag is het precies 7 jaar geleden dat wij de deuren openden van onze winkel in Staphorst.
De afgelopen jaren zijn omgevlogen!

 We begonnen met een bescheiden hoeveelheid quiltstoffen en quilt-hulpmiddelen en de sortering werd steeds groter en groter. Na 3 jaar namen we de plaatselijke breiwinkel over en sinds die tijd hebben we een gecombineerde winkel waar we zowel quilt-brei- als borduurartikelen verkopen. Zoals sommigen van jullie misschien nog wel weten, werd de winkel in die tijd verbouwd zodat we meer ruimte kregen om alle spulletjes uit te stallen. Ook kregen we een nieuwe cursusruimte die voorzien is van ramen waardoor we daglicht hebben in de cursusruimte. (En...... bij evt. oververhitting van de dames kan er een raampje open!)

Nog steeds ga ik (net als de allereerste dag!) met heel veel plezier naar de winkel en ik hoop dat dat nog vele jaren zo mag blijven.

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met jullie jubileum!het lijkt mij ook geweldig om tussen de de bollen en lapjes te mogen werken. geniet er nog maar vele jaren van!
groeten, Gerrie

Kiekplaotiesenzo zei

Alweer 7 jaar! proficiat. Ik kwam de winkel tegen op internet en heb plannen de winkel nog eens te bezoeken. (ik woon in drenthe en de rit is best te doen) groetjes.