zaterdag 22 oktober 2011

"Koud he?!"

Vinden jullie het ook zo koud?
Ik ben een vreselijke koukleum en ik heb het de hele winter altijd koud. Maakt niet uit of ik nu een dunne of dikke trui aantrek, ik kan het in de wintermaanden niet warm krijgen.
Onze katten hebben daar een prima oplossing voor.
Wij hebben thuis luchtverwarming, en je raad nooit waar ze het liefst zitten..................
Birgit (onze grand-dame)


Juist ja, op de roosters van de verwarming. Dan moet je je bedenken dat we 3 katten hebben en 5 roosters in de kamer...............Geen wonder dat ik het koud heb.
Gelukkig hebben we ook nog een lekkere houtkachel waar je lekker voor kunt kruipen met een handwerkje, heerlijk! (als ik niet oppas liggen ze voor de kachel met z'n drieën!)

We hebben weer een nieuw pakketje in de winkel voor een tas: "Tas met een twist". Gemaakt van mooie traditonele stoffen van Moda en Lecien.
tas met een twist


Verder op veler verzoek weer een aantal "Japanse Blauwen". (en een ecru en bruine)


Na hééééééél lang wachten zijn deze heel bijzondere batiks deze week eindelijk binnengekomen.
Heel mooi voor bijvoorbeeld een landschapsquiltje of voor een "Ton Schulten" quilt.
detailfoto


















Omdat de vraag naar de cursus van Ton Schulten erg groot is hebben we een extra cursus op het programma staan. Je kunt de cursussen vinden op onze website.

Ook zijn er nog een aantal hele mooie reproductiestoffen binnengekomen van Marcus Brothers maar daar heb ik helaas geen foto van. Ze zijn zo mooi dat ik per ongeluk bij 2 verschillende leveranciers een aantal zelfde stoffen heb besteld......................(helemaal niet erg, want ze zijn verschrikkelijk mooi!)

Fijne (koude) dag nog,
Gerda 

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Hopelijk is het niet zo koud in Houston!
Veel plezier en succes natuurlijk!!!
Liefs, Ria.
p.s. pracht van een poes en een schitterende stoffen! ;))
Tot gauw en goede reis!

Quiltprinses zei

Ria, helaas zitten we wegens omstandigheden niet in Houston, jammer, jammer!
Misschien volgend jaar.
Gerda