zondag 30 oktober 2011

"Zondagmiddag"

Het is zondagmiddag en ik zit heerlijk voor de kachel, poes op schoot en lekker aan het breien.
De telefoon gaat en zoonlief die op zijn werk bij de Havixhorst is, is aan de telefoon. Eerst schrikken we een beetje, een paar weken geleden heeft hij tegen een lantaarnpaal aangezeten met mijn auto en nu heeft hij weer de auto mee. Maar gelukkig heeft hij een heel ander bericht:
Mam, kom je even naar mijn werk? Er is hier een trouwbeurs en die is zo ontzettend leuk!
Eerst grap ik nog terug:"ik ben toch al getrouwd?"
Maar na enig aandringen van zoonlief besluiten we om in de auto te stappen en even een kijkje te gaan nemen.
Gustav wacht ons op voor de deur. Kijk eens op de achtergrond naar de mooie auto's!
En wat dacht je van deze beauty?
Leuk he, die duifjes. Als dat niet super-romantisch is!!

Deze uil brengt de trouwringen. Wat een schitterende ogen, het lijken wel de ogen van een kat. Een heel bijzondere vogel.


Ik heb een "goody bag" gekregen en bij de ingang kreeg ik de vraag: "En, wanneer is de grote dag?"
Haha, dat zit er niet meer in na een gelukkig huwelijk van meer dan 26 jaar.
Toch eens nadenken aan wie ik die "goody bag" ga geven..............

Fijne dag nog,
Gerda



5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een goed idee van Gustav!
Dat was zeker genieten; ook als het gelukkige moment al 26 jaar geleden is, toch?!!
;))

Olga zei

Bij deze meld ik me aan!

Quiltprinses zei

Olga, hij staat voor je klaar op je slaapkamer! (en ik ga afwachten...........)

Kiekplaotiesenzo zei

Dat was zeker leuk om te zien! je hebt er mooie foto's van gemaakt!

larissa zei

Gratis en voor niets kan je hem bij mij afleveren! (hij staat trouwens op de verkeerde kamer nu....... )