zondag 20 november 2011

"The Cotton Club"

Eindelijk zijn de stoffen voor het eerste kwartaal binnen van onze Block of the Month: The Cotton Club, en ze zijn nog mooier dan ik me kon herinneren!

Als je besluit om mee te doen ontvang je maandelijks een pakketje stoffen + het originele patroon voor € 25,- per maand, gedurende een periode van 12 maanden. Je krijgt het pakketje thuisgestuurd.
De planning is om in januari te beginnen zodat je in 2013 een prachtige quilt hebt.
Wil je de stoffen even in het echt zien, kom dan gerust even langs in de winkel zodat je ze met eigen ogen kunt bewonderen. (het moet dan al gek lopen als je niet valt voor dit supermooie project!)
Wil je meedoen, stuur dan even een mail of kom gezellig langs om je op te geven.

Ook zijn er weer een aantal prachtige balipops van Hoffman binnengekomen. Je kunt de balipops vergelijken met de Jellyrolls van Moda, de hoeveelheid en afmetingen zijn het zelfde dus je kunt lekker werken met de boeken en patronen over de Jellyrolls.

En op veler verzoek hebben we weer de "Lil' Twister ruler ingekocht.

Een geweldige ruler waar je op een heel eenvoudige en snelle manier een hele leuke quilt of tas kunt maken.

Fijne dag nog,
Gerda




3 opmerkingen:

Elni zei

Hey, wat een bekend lineaaltje, hij is echt leuk!
En wat zien die stoffen er prachtig uit, daar wordt je zo hebberig van :)
Groet, Elni

ria vogelzang zei

Echt prachtige stoffen!!! Als ik nu eens geen afspraak met mezelf had gemaakt, he?!! ;(

Antje zei

Wat een mooie stofjes zie ik hier op je blog. Ik wil m'n voorraad lapjes voor de Nearly Insane uitbreiden, en kom morgen even bij je rond snuffelen. Ik ga vast niet met lege handen de deur uit.
Groetjes, Antje