dinsdag 15 november 2011

"Smullen"

Oh, wat is het weer een feest om de bestellingen uit te pakken!
Er zijn weer een aantal mooie reproductiestoffen binnengekomen van Marcus Brothers.


Wat zijn ze mooi he?!
Het begint al weer helemaal te kriebelen wat ik hier voor moois van kan gaan maken.

Ook hebben we op veler verzoek weer een aantal nieuwe klasieke rozenstoffen binnen, je weet wel, van die typisch "lieve" rozenstofjes........

Jammer genoeg heb ik geen mooiere foto, maar ze zijn echt supermooi.

Verder ben ik druk aan het breien geweest met een baret. Ik had al eerder iets laten zien van de baret, maar nu is hij af.
bovenkant baret


onderkant en boord baret

Erg leuk om te breien. Hij is gebreid op een rondbreinaaldje en ik heb 2 soorten sokkengaren gebruikt. Eentje die uni ecru is, en eentje verloopgaren.

En wat zegt DH Rob er van?:
Mwah, leuke onderzetter!
Mannen...................

Fijne dag nog,
Gerda







1 opmerking:

Elni zei

Nog 10 nachtjes slapen, dan mag ik ze in het echt bekijken. Kan bijna niet wachten....
Elni