dinsdag 20 december 2011

" Nieuwsbrief en andere flauwekul"


 
Zoals gebruikelijk hebben we afgelopen maandag onze nieuwsbrief van December weer verstuurd.
Wil je hem ook hebben? Klik dan  hier en ga dan even naar "nieuwsbrief"om je aan te melden en je ontvangt voortaan ook de nieuwsbrief per mail. Onderaan de pagina op de webiste waar je je kunt aanmelden staat ook onze nieuwsbrief.
Zoals je kunt lezen in de nieuwsbrief is de winkel de komende 2 weken gesloten. Ik ga lekker uitrusten, quilten, breien, de opruiming voorbereiden, BALANSEN (jakkes!) en luieren.
Vermaken doe ik me wel want vandaag heb ik mijn quiltframe gekregen. Dat samen met mijn Bernina 820 is natuurlijk een hele mooie combinatie om mee te werken. Maar het is wel even wennen hoor. Het is me een leuk speeltje!

Dat vonden meer mensen hier in huis, kijk maar.

Rob en Gustav, mag ik alstjeblieft ook even mijn nieuwe speeltje proberen??
Mannen en machine's, je kent het wel. Zodra er knopjes aanzitten en het is een electrisch apparaat dan hebben de heren zeer veel interesse en ben je het kwijt. Wie weet ontdekken mijn mannen een nieuwe hobby ;-)
Fijne feestdagen!
Gerda

2 opmerkingen:

Elni zei

'k Vind het er geweldig uitzien! Je hebt aardig lange buizen gekozen, of lijkt dat maar zo?!
Fijne vakantie-week, groet, Elni

Klazien zei

Gefeliciteerd met dat moois. Bij mij staat m'n 'prinses' met lange buizen ook in de kamer....maar ik sta aan de naaldkant....dat gaat ook lekker hoor!