donderdag 19 januari 2012

"Nieuwe B.O.M."

Vanwege groot succes van de Cotton Club krijgen we weer een nieuwe B.O.M.
Voor wie nu schrikt van het woord B.O.M., het betekent gewoon Block of the Month.
Onderstaand een afbeelding van het project, helaas is de kwaliteit van de afbeelding niet heel geweldig.
Vintage Rouge


Mooie quilt he?!
Het nieuwe project heet "Vintage Rouge" en is wederom van de stoffenfabrikant Marcus Brothers.
Waarschijnlijk gaan we in september van start en het project duurt 6 maand. Je ontvangt maandelijks een pakketje stoffen en het originele patroon.
Afbeeldingen van stoffen op internet zijn nooit zo mooi dan de stoffen in het echt.
Heb je zin om mee te doen, of wil je informatie, mail dan even met me of kom even langs in de winkel.
De stofstalen heb ik nog niet binnen om te bekijken maar eind februari komt wel de zgn. winkelkit, het pakket voor de winkelier, om alvast de quilt te maken. Wil je de stofjes eerst even zien, kom dan begin maart even langs in de winkel om ze te kunnen bekijken en voelen.


Mocht je nog willen meedoen aan de Cotton Club, wacht dan niet te lang want we hebben nog maar een enkel plaatsje over.
In de winkel heb ik de blokken van de eerste maanden hangen, je kunt dan zien dat de stoffen veel mooier zijn dan op onderstaande afbeelding. In het echt zijn de kleuren veel warmer en de patroontjes van de stoffen zijn super! In de winkel krijg ik vaak te horen: wow, die zijn mooi!
Cotton Club


Fijne dag nog,
Gerda

3 opmerkingen:

Miny zei

Dat is wel een hele mooie bom, zeer verleidelijk.

Groeten Miny

ria vogelzang zei

Dat is echt een plaatje van een quilt!!
Maar goed, mijn voornemen dit jaar is (weer!) dat ik eerst maar eens iets afmaak........ :/
Groetjes, Ria.

Joke zei

echt wel een mooie
ik krijg ook weer zin