zondag 1 januari 2012

"Vandaag kan ik jullie 
geen hand geven"


Een heel gelukkig, gezond en creatief 2012!
Ik hoop dat al jullie wensen uit mogen komen.


Zoals je ziet kan ik je de hand niet schudden om je een goed nieuw jaar te wensen.
Tijdens mijn vakantie had ik gehoopt lekker te kunnen quilten met mijn nieuwe machine en quiltframe. Helaas ging ik 2 x door mijn rug en kon ik niet veel anders dan een beetje in de stoel hangen en voorzichtig een klein stukje lopen. (eigenlijk bedoel ik waggelen)

Ik ben aan het breien geslagen en heb de afgelopen week een sjaal gebreid van Noro Kureyon sokkengaren. De sjaal ligt in de winkel en ik heb er helaas geen foto van gemaakt. Binnenkort zal ik er een foto van maken en plaatsen op mijn blog.

Ook lag er nog steeds het boekje "Handschoenen & wanten brei je zo!". Natuurlijk had dat boekje een enorme aantrekkingskracht op mij en omdat ik niet van de stoel kon komen heb ik besloten om ook nog maar een paar handschoenen te breien. Heerlijk puzzelwerk!
Inmiddels ben ik zover dat ik de pink af heb, nu verder met de ringvinger en daarna de andere vingers.
Tot nu toe valt het handschoenen breien me reuze mee.
Als ze klaar zijn komt ook daar een foto van op mijn blog en zal ik ze in de winkel leggen.

Geen tijd meer om te bloggen, nu eerst lekker verder breien!

Fijne dag nog,
Gerda

3 opmerkingen:

Kiekplaotiesenzo zei

In iedergeval een kleurig begin..ben benieuwd als ze klaar zijn. groetjes.

Dineke zei

Het is even puzzelen die handschoenen maar met die vrolijke kleurtjes gaat het vast goed komen. Het is mij ook gelukt.

Nelly zei

Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, veel sterkte! Veel goeds gewenst voor dit nieuwe jaar!