woensdag 8 februari 2012

"Het zit er weer op"
en nog een leuk nieuwtje!


De tentoonstelling in Vijfhuizen was prachtig. De tentoonstelling "mannenwerk" sprak me erg aan, wat een prachtige quilts. Petje af, mannen!

Maar wat was het vreselijk koud! Gelukkig had ik voor de beurs een paar nieuwe bergschoenen met stevige zolen gekocht, die zijn lekker warm. Maar tegen deze kou kon je je bijna niet kleden. Ik had een dikke fleece-trui, een bodywarmer en een dikke winterjas aan en zo kon ik een beetje op temperatuur blijven.

En wat was het mooi buiten op zaterdagmorgen. De zon scheen en alles was wit, echt sprookjesachtig.

Deze foto is gemaakt dicht bij de ingang van de tentoonstelling. Jammer dat ik geen tijd had om een paar mooie plaatjes te schieten, we waren aan de late kant en we moesten voortmaken.

Waar we geslapen hebben????
Nou, zoals gebruikelijk...........


Op de camping!
Niet bepaald een sfeervol plaatje. Deze foto heb ik de donderdag voor de tentoonstelling gemaakt, toen lag er nog geen sneeuw.

We hebben heerlijk warm geslapen, geen probleem.

Wat nog wel even en probleempje was, was het weer achter de auto krijgen van de caravan. Omdat er een dikke laag sneeuw op de camping lag had onze auto moeite met het wegtrekken van de caravan.  't Was best wel spannend of we hem van de plaats konden krijgen, maar na veel gesleur, afkoppelen, duwen, weer aankoppelen, enz. zijn we er toch in geslaagd om de caravan op de weg te krijgen.


We zijn heelhuids thuisgekomen en de caravan heeft nog 2 dagen staan ontdooien bij mijn schoonouders in de schuur. De waterleidingen en afvoeren waren bevroren.


Nu gaan we weer verder waar we gebleven waren; lekker in de winkel staan en voorbereiden voor volgend weekend, de Handwerkbeurs in Zwolle, waar wij ook met een verkoopstand staan.

Op de valreep nog even onze laatste aankoop:

Alweer een B.O.M.!
Deze duurt 12 maanden en heet "Women of Courage" van Windham Fabrics.
Mooi he?!
Nadere informatie volgt binnenkort.

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

Noa zei

prachtige quilt

ria vogelzang zei

Ooooooohhhhhh! Die Women of Courage......, wat een pracht van een quilt!!! Je hebt niets teveel gezegd....... (diepe zucht hier....)!
En wat een kou hebben jullie geleden op de beurs... (brrrr!!)
Hopelijk gaat het in Zwolle straks beter!!
Fijn weekend!