zondag 26 februari 2012

"Liebster Blog Award"

Afgelopen week ontving ik de Liebster Blog Award van haar.
Dank je wel Marije, ik ervaar dit als een grote eer!


Allereerst even een kleine uitleg over deze award;

‘Liebster’ komt uit het Duits en betekent ‘geliefd’ of ‘favoriet’. Het is de bedoeling om 5 blogs die jij graag volgt eens in het zonnetje te zetten.
Het moeten wel blogs met minder dan 200 volgers zijn, zodat ook zij eens wat meer aandacht krijgen.

De 'regels';
1) Bedank de blogger van wie je de award kreeg door een link te plaatsen op je eigen blog.
2) Geef de award weer door aan 5 andere blogs, en laat hen dat weten.
3) Vertel over de award op je eigen blog, mèt links naar de blogs die jij hebt uitgekozen.
4) Hoop dat de award weer met liefde wordt door gegeven; dat is de bedoeling van deze award!
5) Het allerbelangrijkste: Veel plezier & ‘spread the love’!

Onderstaande 5 blogs wil ik graag de Award doorgeven, ze staan in willekeurige volgorde:

 1. Marjolijn met haar blog marjolijnquilts.blogspot.com
Marjolein heeft bij mij een paar jaar geleden de beginnerscursus gevolgd en sindsdien heeft ze zich enorm ontwikkeld op quiltgebied.

2. Ina met haar blog ina-quiltsandmore.blogspot.com
Ina is een inspirerend quiltster en geeft al een aantal jaren heel erg fijn les bij mij in de winkel. Het is altijd fijn om samen met Ina te brainstormen over quilten.

3. Gert met zijn blog realmenstitch.wordpress.com
Gert is een van de weinig mannelijke quilters. Jammer dat er nog maar zo weinig mannen zijn die de fantastische hobby van het quilten ontdekt hebben. Het werk wat ik gezien heb van mannen is altijd mooi.

4. Gina met haar blog ginginis.blogspot.com
Gina heeft een enorme productie met van alles en nog wat op handwerkgebied en is enorm creatief. Ze ontwerpt ontzettend leuke patronen voor tassen.

5. Ria met haar blog treasurequilts.blogspot.com
Ria is een fanatiek quiltster en haar blog ziet er altijd enorm gezellig uit. Haar blog werkt bij mij altijd erg aanstekelijk.

Fijne dag nog,
Gerda





















3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat leuk opgezet! En heel erg bedankt voor de award!
Nu moet ik me bereiden aan wie ik het kan doorgeven....... ;)
Alvast een fijne week!
Groetjes uit Ommen!

marjolijn zei

Ook namens mij bedankt Gerda. Ik zie het ook als een eer. Vandaag ga ik mijn awards uitdelen.
gr. Marjolijn

ina zei

Dank je Gerda, ik heb ze doorgegeven, wat is dat moeilijk zeg.