woensdag 21 maart 2012

"Give Away"

Heb je zin in een leuk quiltkadootje?
Doe dan mee met mijn "Give Away".


Een schattig miniquiltje genaamd "Vijfhuizenquiltje".
Het pakketje bevat de stoffen voor de voor- en achterkant, een stukje Hobbs en de omschrijving.

Er is geen reden voor deze verloting. Ik had gewoon zin om iets leuks te bedenken en een paar quiltsters te verwennen.

Wat moet je doen om kans te maken op 1 van de 2 pakketjes voor dit geinige quiltje?
Meld je aan als volger van mijn Blog en schrijf een reactie onderaan dit bericht.
Op zondag 1 april (geen grapje) zal ik de winnaars bekend maken op mijn blog.

Dames, zet 'm op!!

(Mocht je helaas geen winnaar zijn, het pakketje is ook te koop in de winkel voor € 14,95 )

Fijne dag nog,
Gerda

41 opmerkingen:

christa zei

hai, ook al win ik geen 'give away' mijn compliment voor het schattige quiltje. mijn vingers gaan gelijk jeuken. Ik ga je volgen zo af en toe!!
Quiltgroetjes en....ik was ook bij Ricky....wat een leuke man he?

Ria zei

hoi Gerda,

ik volg je al geruime tijd, een leuk blok! En wat een leuke give away, lijkt me leuk om te maken, dus ik doe graag mee,

groetjes, Ria

Gerda de Bruyn zei

Een gokje wagen na een drukke werkdag en even op adem komen bij je blog....heerlijk!

Carin zei

Ik doe heel graag mee aan je give away. Ben meestal een stille lezer en heb me uiteraard ook als volger aangemeld.
Mijn komplimenten voor het quiltje, superleuk is dat !! De combinatie van huisjes en log cabins spreekt me zeer aan.

batsjo zei

wat leuk ding zeg. en ook de blog is weer leuk.

batsjo zei

hahaha wie is batsjo. dat ben ik dus dinie van der veen. moet eens een foto bij plaatsen. haha
Tot 7 april voor mijn volgende quiltles. gezellig.

quiltingmieke zei

piep

wat een leuk pakketje,
en ja ik ben ook besmet met het huisjesvirus...
en maak ook nog een wedstrijdqult met als thema "je huos, een thuis"

Dus wil heel graag meedoen met je give away.

succes aan idereen die meedoet

knufje mieke

culipatch.blogspot.com

Anoniem zei

Hallo Gerda
Ik zou het pakketje heel graag winnen en ook volger zijn alleen lukt me dat helaas niet. Ik schijn daar iets voor aan te moeten maken....
Ik hoop dat ik op deze manier ook mee kan doen.
Ik wens een ieder die dit leest een hele fijne dag.
Groetjes Anneke Elling

Noa zei

ik volg je al een hele tijd en wil graag een give away winnen en zeker deze

gr

witje zei

Dag Gerda,

doe graag mee met de give-away
fijne dag
djoekie

lia zei

Doe graag mee met je give away. Heel leuk quiltje! groeten lia.vandenbrand@live.nl

Titia zei

Hoi Gerda leuk quiltje net staphorst ik doe graag mee ziet er gezellig uit groetjes Titia

Elni Langeveld zei

Laat ik dat quiltje nou al gemaakt hebbe........ pffff, wat een pech! LOL, groetjes, Elni

Miny zei

Leuk quiltje ik doe graag mee.

Groeten Miny

Betsie zei

Wat een schattig quiltje, en een héle leuke actie Gerda!!!

groetjes Betsie!

Gingini zei

O wat leuk, die is zo leuk!! Ik doe mee! :)

Anoniem zei

Wat een schat van een quiltje!
En wat een leuke kleurtjes. Ik doe erg graag mee aan je give away. Ik ga ook proberen om me als volger aan te melden.
Prettige dag en vriendelijke groet,
Els G.

Anoniem zei

Hallo Gerda,

Via prikbord kom ik nu op deze site met deze give away.Het is voor het eerst dat ik op deze manier reageer op zoiets.En wel om een speciale reden.Ik vind het quiltje nl erg byzonder omdat mijn schoonmoeder in Vijfhuizen geboren is en altijd op een boerderij daar heeft gewoond.Zij is nu inmiddels 87 jaar en zou haar graag verrassen met zo'n leuk quiltje.Dus daarom deze mail .Fijne dag verder.

hartkussen zei

wat een leuk quiltje.
en wat een leuk idee om zomaar een give-away te doen!!!!
wil dan ook graag een gokje wagen.

Anoniem zei

hallo Gerda.

Ook ik volg steeds je blog maar heb er zelf geen.
graag deel ik mee met de give away.
een erg leuk quiltje hoor.

Groetjes Greet

Anoniem zei

Hallo Gerda

Wat een gezellig blog om zo even al het nieuws te lezen.
Ook zou ik graag mee willen loten voor de give away. een erg gezellig quiltje,
Groetjes Greet.

Annie Scholing zei

Hoi Gerda

Het lukt me niet om me aan te melden als volger maar die give away lijkt me wel heel leuk.

Groetjes Annie scholing

MARJO zei

Wat een leuk idee.
Ik doe graag mee. Groetjes, Marjo

Ben zei

Hallo Gerda,

Ik volgde je al vanaf het begin, maar nu heb ik mij echt aangemeld.
Je schrijft leuke stukjes en gezellig!!

Groeten, Truus.

Anoniem zei

Hallo Gerda,

Wat een leuke blog heb je, ik heb me aangemeld als volger en maak ook graag een kansje op het pakketje, dat quiltje ziet er zo gezellig uit !
groetjes Els Pelt

Anneke zei

OOk ik ding graag mee met deze mooie give-away.

Tina Vinke zei

Hallo, wat een schattig quilten, daar wil ik wel aan mee doen, ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen.
Succes !
Groeten Tina

joke keuninx zei

compliment voor het schatje , een leuke variant op de huisjes , erg mooi

Mir zei

Hallo,

Wat een lief quiltje, ik doe graag mee!!!

groet, mirjam

Anoniem zei

leuk, ik wil ook mee nemen. ook voor de andere veel succes ermee. gr. mech.

mieke zei

Een leuk quiltje en een nog leuker pakketje. Ik wil graag meedingen. grtjs Mieke

Anoniem zei

ook ik vind dit een leuke blog
en doe een gok na het mooie
give away erg mooi
gr alie

els b zei

Sfeervol dorpje hoor. Ik loot graag mee.
groetjes, Els Bakker

Anoniem zei

Deze give-away wil ik wel winnen. Ik vind het quiltje super. Leuk werkje voor in de vakantie. Groetjes Alie

Anoniem zei

Mooi hoor je quiltje maar ja de restjes komen nooit op hé!

Groetjes Carla

cieltje zei

Wat een leuke give-away zeg, ik doe graag mee want dit quiltje zie ik wel aan m'n muur hangen.

gr. Cilia

Lidy van Olst zei

Hoi Gerda,

Bij de laatste cursus snij- en naaitechnieken hebben we huisjes leren maken dus deze quilt met de leuke huisjes lijkt me geweldig om te maken!

Groetjes Lidy

Anoniem zei

Halo gerda, Wat een leuk quilje doe graag mee met de verloting en misschien heb ik geluk. Het is een leuke afwisseling met "de blok van de maand club".
Groetjes Fregina

Helma zei

Hallo Gerda,
Wat een leuk quiltje.
Ik ga een gokje wagen.
Groetjes Helma

klara zei

wat een leuk pakketje, ik heb mij aangemeld als volger en doe graag een gokje

Anoniem zei

Ik volg je al heel lang! Leuke verhalen. Ik doe graag mee met de verloting. We hebben net een huizenproject achter de rug, maar deze zien er ook leuk uit! Die passen ook wel bij mij aan de muur!

groetjes Ria O.