dinsdag 6 maart 2012

"Jammer dat het bijna lente is......"

Want mijn handschoenen zijn af!

Opmerking hier thuis: "Achterlijke dingen".
Tsja, ze zijn wel apart!

Verder ben ik druk in de weer geweest met deze lapjes.

Ze zijn van de Cotton Club, de B.O.M. van ons die in januari van start is gegaan.


Afgelopen dagen ben ik druk aan het fröbelen geweest, de stapel blokken begint lekker te groeien.


Op de foto hier onder zie je de "score" van afgelopen dagen: maand 5 en 6. (ik werk vooruit om iedereen advies te kunnen geven)




En dit zijn alle blokken t/m de 6e maand.

Inmiddels zijn er 25 van de 45 blokken gemaakt.

Ik moet een beetje doorwerken, want een dezer dagen verwacht ik de winkelkit voor de Vintage Rouge waar ik ook het voorbeeld van ga maken.


Nu eerst eten koken en dan vanavond nog even een paar blokken van maand 7 maken.

Fijne dag nog,
Gerda

Geen opmerkingen: