dinsdag 3 april 2012

Veel nieuws

Er zijn weer veel nieuwe spullen binnengekomen.

Nieuw bij ons in de winkel is het garen Zpagetti van Hooked. Veel leuke kleurtjes om een hippe tas of een mooi kussen mee te haken of te breien.


De leuke houten brei- en haaknaalden zijn natuurlijk ook verkrijgbaar, net als hengsels en boekjes.

Ook is er weer een mooie serie "ouderwetse" roosjes binnengekomen. Dan bedoel ik met ouderwets niet dat we achter de feiten aan lopen, maar roosjes in de traditionele kleuren. Er blijft veel vraag naar en dat is best te begrijpen. Ze zijn weer schattig!


Detail van 1 van de stofjes uit de serie.
Verder kwam speciaal voor mij de winkelkit binnen van de B.O.M. "Vintage Rouge".
De stoffen zijn nog mooier dan ik me kon herinneren.


Nu zijn jullie vast wel jaloers op die mooie kit van mij!
Op onderstaande foto kun je zien hoe de quilt er uit gaat zien, de kleuren wijken af van de originele stoffen. Op bovenstaande foto van de stoffen kun je de kleuren beter zien.


Vintage Rouge, start in september.

Natuurlijk ben ik al begonnen met de eerste blokken, daarover binnenkort meer.

Het is een leuke quilt om te maken. Traditionele blokken patchen, engels patchwork, applicatie en een beetje stitcherie. Leuke afwisseling qua technieken.

Heb je zin om mee te doen met deze hartstikke leuke B.O.M die 6 maanden duurt?
Kijk dan even op de website, daar kun je meer informatie vinden.

Fijne dag nog,
Gerda



1 opmerking:

ria vogelzang zei

Tjonge, wat een prachtige Zpaghetti!!!
En wat een super stoffen!! Die kleurtjes; geweldig!!
Dat is zeker genieten bij jou in de winkel....!!
Lieieieieieiefs! :)