zaterdag 7 april 2012

"Waar ik mee bezig ben?"


Tsja, de contrasten in mijn handwerkjes van dit moment zijn wel heel erg groot!
Links een enrome klos Zpagetti (dit is overigens het restje wat over is) en bijbehorende joekel van een maasnaald met nylon oogje. (heel gemakkelijk, van Lana Grossa).
Rechts een applicatiegaren en superdunne applicatienaald.
De witte stip is de reflectie van de flitser van mijn fototoestel, die hoort er uiteraard niet bij.

Ik heb dit leuke tasje gehaakt van een mooi zomers kleurtje Zpaghetti, en ik heb hem net in elkaar gezet.

Gaaf tassie he?

Ik heb er een knoopje opgelegd om even te showen. Komende week ga ik op pad om een mooie grote knoop te halen. Wat denk je, een mooie grote knoop in een lekker kleurtje of een beschaafde knoop in de kleur van het hengsel? 

Vanaf volgende week hangt de tas in de winkel.



Verder ben ik druk met de Vintage Rouge quilt.
De eerste blokken zijn klaar en ik ben nu bezig met de blokken voor de 2e maand.
Hier alvast een voorproefje.


Een leuk blok om te maken. Eerst de punten maken met kartonnetjes op de zgn. Engels paperpiecing methode en daarna appliqueren.
Van dit blok moet ik er vier maken, net als het blok van de eerste maand. Daar zijn er ook 4 van gemaakt.

Het blok van de eerste maand hangt al in de winkel. Wil je de originele kleuren zien, kom dan gerust even langs om ze te bekijken.



Fijne pasen!
Gerda

2 opmerkingen:

mieke zei

Het tasje is heel erg leuk.
Ik persoonlijk zou een knoop in de kleur van het hengsel nemen.
De stoffen vd vintage rouge zijn ook erg mooi.
Fijne Paasdagen.

Larissa zei

Hee mam, wat doe je met mijn tasje?
Haha. Is erg leuk geworden ja :-)