dinsdag 17 juli 2012

"Nieuw vriendje"

Ik heb een nieuwe vriend, en die komt binnenkort bij mij wonen. . .

Jacobus

Hij heet Jacobus en hij is ongeveer 40 cm. lang en hééééééél lief!
Uiteraard komt Jacobus niet bij mij thuis wonen, maar hij mag gezellig in de winkel komen wonen.
Zij (klik) heeft het patroon geschreven, de aap gebreid van Noro Silk Garden Lite en een bolletje Fragola.
Binnenkort is het patroon bij ons te koop, net als de andere patronen van "Zij maakt het".

Fijne dag nog,
Gerda


4 opmerkingen:

Marije zei

Leuk hoor. Heb vorig jaar ook een aap gebreid,die was wel een slagje kleiner. Maar dit patroon is ook geweldig.

Liesbeth zei

Ben wel heel jaloers dat jij al een Jacobus krijgt. Zodra je de patronen hebt, ga ik beginnen. Misschien wel voor mijn vakantie in oktober. Hoop dat Rob niet al te jaloers wordt op je nieuwe vriendje.

ria vogelzang zei

Lijkt me een lieverd, die Jacobus! ;))
Hij zal het vast heel gezellig vinden bij je in de winkel!

Olga zei

Wat een schatje!
Heeft Jacobus ook een broertje in de aanbieding? ;)