woensdag 4 juli 2012

"Vintage Rouge"

Gisteren heb ik een dagje heerlijk "genikst".
De tuin is fantastisch op dit moment, net als het weer. Tijd om te genieten dus.


Natuurlijk gaan "de dames"(= onze 3 poezen) mee naar buiten.
De fles zonnebrandmiddel factor 30 is voor Birgit, de witte kat.
Onlangs hebben we een tumortje uit haar oortje laten verwijderen. We kregen het advies om haar oren in te smeren met zonnebrandmiddel bij zonnig weer omdat witte katten nog al eens huidkanker krijgen door het snelle verbranden. Dit kwam ons niet vreemd voor, ze heeft regelmatig flink rode oren na een dagje tuin.
Uiteraard is ze er zelf niet blij mee  dat we haar oren in smeren, (wat stinkt dat spul, vrouwtje!!) maar wat moet, dat moet.

Zelf ging ik lekker aan het prikken met mijn Vintage Rouge. Er is nog heel wat applicatiewerk te doen.




Ondertussen kan ik genieten van de poezen en tuin.
Hééééééérlijk.





Aan het eind van de middag was er 1 rand klaar.



Al zeg ik het zelf, hij is best goed gelukt. Ik ben dik tevreden.
Nog 3 van dezelfde randen en ik kan de top verder in elkaar zetten.
Ik hoop hem te kunnen laten zien op de open dag op 1 september.

Fijne dag nog,
Gerda



1 opmerking:

Francisca R. zei

Hi Gerda en poezenbeesten!
lekker smeren hoor! Is echt nodig, want onze witte poes is uiteindelijk overleden aan de tumoren op haar oortjes....omdat wij niet wisten dat je witte poezen en zon goed in de gaten moet houden,
lekker blijven genieten en smeren!
gr. Francisca