zondag 16 september 2012

"Spoorloos"



Een aantal jaren geleden werd mijn moeder gebeld door het programma Spoorloos.
Er werd gevraagd: "Klopt het dat u getrouwd bent geweest met Jacobus Bol?"
Daar kon mijn moeder een bevestigend antwoord op geven.
Zo kwam het, dat mijn moeder, mijn één na oudste broer en ik werden gevraagd om mee te werken aan het programma.

Veel mensen hebben destijds de uitzending gezien. We hebben erg leuke reactie's gehad en het was een heel bijzondere ervaring om mee te mogen werken met dit programma.

Voor wie de uitzending nooit heeft gezien, of voor wie hem nog een keertje wil zien is hier de link om de uitzending te kunnen downloaden: klik hier
(duurt wel even)

Veel plezier met kijken!

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

Cisca zei

Het was weer mooi om terug te zien. Wat jammer, dat je vader het niet heeft kunnen vertellen. Ik hoop, dat het contact nog steeds goed is.
En nog een aapje dat Jacobus heet ook, wat een toeval?!
Groetjes, Cisca