dinsdag 13 november 2012

"Demo's en nieuws"

Afgelopen zaterdag waren de demonstraties erg leuk en zeer geslaagd.
We hadden flink wat bezoekers en de reactie's waren zeer positief.
Iets om vaker te doen, dachten wij zo.
Wij gaan nadenken over andere en meer demonstratiedagen.
 
Prachtige nieuwe Bernina naaimachine's
 
 
Elni laat zien hoe je een flying geese met maar 1 naadje maakt


Verder zijn er nieuwe battings (tussenvullingen voor quilts) binnengekomen.
Ze zijn van het merk Quilters Dream.


 
 
 
 
 
Een polyester, 100 % katoen en een wollen tussenvulling.
Zo super-superzacht, die moet je even komen voelen. Zelfs de polyester is heel erg zacht. Ik was bij het voelen van deze heerlijke tussenvullingen meteen verkocht.
Zelf heb ik hem nog niet gebruikt in een quilt, maar mijn eerstvolgende quilt ga ik voorzien van 1 van deze prachtige tussenvullingen. 
Weet je wat zo fijn is? De katoen en wol is voorgekrompen en alle battings zijn te koop van de rol van 240 cm. breed!

Kom je even "aaien" aan deze heerlijke vullingen??
Doen hoor!

Fijne dag nog,
Gerda
 

1 opmerking:

Nardy zei

Hallo Gerda, gisteren was ik samen met mijn moeder en tante bij je in de winkel. Prachtige stofjes bij je gekocht. Hartelijke groet, Nardy