dinsdag 11 december 2012

"Eindelijk"

Daar was ik eindelijk weer. Ik had even niet zoveel puf, er kwam niets uit mijn handen. Winterdipje?
Het begon toch weer te kriebelen en ik heb de smaak weer te pakken.
De top van de Cotton Club is klaar!
 
 
Helaas lukt het niet om een mooie foto te maken van de quilt.
Zodra ik een quilt op de vloer leg, loopt er een kat overheen. Grrrrrrrrrrr. Ik heb hem tig keer recht gelegd, maar ik heb het maar opgegeven. Vandaar het rommelige randje.
 
 
Over randjes gesproken:
Het viel niet mee om de randen mooi aan het geheel te krijgen. Ik had ze er vorige week al aan zitten, maar ik was niet tevreden. De quilt lubberde en dan twijfel ik geen moment. Dan maar overnieuw, gelukkig was de 2e poging beter geslaagd.
 
Ook Elni, de dame die bij mij in de winkel werkt, heeft niet stil gezeten.
 
 
Zij maakte een mooie quilt van Jinny Beyer stoffen, aangevuld met een uni zwarte stof.
Je kunt onder aan de quilt nog net de benen zien van Elni. (ze wil niet op de foto, bescheiden als altijd)
Deze quilt is binnenkort te koop als pakket in de winkel en in de webshop.
 
Fijne dag nog,
Gerda
 

5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Je Cotton-Club-quilt is echt prachtig geworden! Eigenlijk doet de foto geen recht aan de kleuren; die zijn echt veel mooier!! ;)
En wil je Elni ook even mijn complimenten doen over haar Jinny Beyer-stoffen quilt; wat een plaatje! Heeft ie ook een naam?
Trouwens; leuk dat ze ook aan de Easy Street Mysterie werkt van Bonnie Hunter!
Groetjes!! Ook aan Elni.

Elni zei

Dank je Ria!

Mooie top Gerda, lekker he, dat die nu af is!

Groet, Elni

Kiekplaotiesenzo zei

De top van de Cotton club is schitterend !!! en Elni heeft ook een geweldig mooi kleed gemaakt! Prachtig werk van jullie.

mieke zei

Een grote quilt fotograferen valt niet mee, nee.
Maar wat we er van zien is wel mooi.

Hennie zei

Wat een prachtige top heb je gemaakt, geeft niet dat hij niet goed op de foto staat. Het is duidelijk dat dit een plaatje is.
Eline's quilt is ook super mooi ! ! !

Groetjes Hennie.