maandag 14 januari 2013

"Bonnie Hunter"

Kennen jullie de quilts van Bonnie Hunter?
Ze schrijft enorm leuke boeken over quilts.
Haar quilts zijn vaak scrapquilts en daar ben ik gek op!
Ze heeft een blog, kijk er maar eens op: klik hier


Afgelopen zaterdag kwam zij mij deze prachtige quilts van Bonnie Hunter even laten zien.
(ik ga nu even pronken met andermans veren)



Zijn het geen plaatjes? 
Dank je wel Ria, dat ik even mocht meegenieten van je prachtige quilts.


Zelf ben ik aan het breien geweest. 
Ik heb een sjaal gemaakt van 3 soorten garen.



Het is een heel eenvoudig patroon, maar het resultaat is door de verschillende soorten garens toch heel erg geslaagd.

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Hé Gerda, wat ontzettend leuk om te zien!!!
Tuurlijk mag je pronken....!!!
En het is echt ontzettend leuk om de quilts van Bonnie Hunter te doen! Haar manier van kijken en werken is echt inspirerend!
Lieve groet, Ria.

ria vogelzang zei

Tjonge, vergeet natuurlijk in m'n enthousiasme je sjaal te noemen...... ;))
En die is echt een plaatje!!
Ik vind kantbreien echt iets heel bijzonders!
Tot gauw!