dinsdag 29 januari 2013

"Cursus Mozaïek"

Afgelopen vrijdag heb ik meegedaan met de cursus Mozaïek.
Het was ontzettend leuk om weer eens mee te doen met een cursus, dat was jaren geleden.
Het was heel apart om in je eigen cursusruimte als cursist te zitten, maar wat heb ik genoten.


Onder de zeer deskundige leiding van Marjon Hoftijzer gingen we enthousiast aan de slag.

Tijdens de eerste les gingen we aan het werk met een kleine mozaïek. Wat een gepuzzel, maar wat was het vreselijk leuk om te doen. Héél verslavend.



Uiteraard hebben we huiswerk voor de volgende keer. Dit kleine quiltje moet eigenlijk af zijn, maar het kost wel heel veel tijd.
Even was ik bang dat het me niet zou lukken om hem op tijd af te hebben. 

Vandaag ben ik even lekker aan het puzzelen geweest, en. . . . .. voila!


Nu nog doorquilten!

En dan verder met het volgende huiswerk.

Ja, ja, ik heb het er druk mee!

Fijne dag nog,
Gerda


1 opmerking:

MarianneG zei

Lijkt me nog niet zo eenvoudig om te doen, maar het is je gelukt! Mooie kleuren:)
Groetjes,
Marianne