dinsdag 26 maart 2013

"Update"

Tijd om even bij te kletsen.
Soms vliegt de tijd en vergeet ik domweg om hier iets te schrijven.
 
Zo ging het afgelopen week ook. Door alle drukte kwam er niet van, maar ik zal nog even verslag doen.
 
Donderdag 21 maart waren we met een kraam te vinden op de regiodag in Ommen.
 
 
Het was weer één en al gezelligheid. Ik heb weer heel veel bekenden ontmoet en gesproken. Wat was het weer een leuke geslaagde dag.
Complimenten voor de regiovertegenwoordigsters Marijke en Marjolein.
 
Vrijdag en zaterdag ben ik naar een vakbeurs in Keulen geweest.Wat hebben we genoten!!
Kijk je even mee?
 
 
Uiteraard ben ik niet zonder iets te kopen de deur uit gegaan. Ik kocht onder andere deze mooie kerststofjes van Lynette Anderson en dit prachtige breigaren van Lang. (heerlijk zacht!)
 
 
 
Er zijn ook altijd hele grappige dingen te zien.
 
 
Wat denk je van deze hond, is het geen lieve, rustige hond??Een ideale hond. Haart niet, je hoeft hem niet uit te laten en je hoeft nooit in het weekend met hem naar de dierenarts.
Bovendien betaal je geen hondenbelasting en hij is 100 % te vertrouwen met kinderen.
 
 
 
Of deze gebreide knuffel met allemaal sokjes? Hij is gemaakt van babysokkengarens van Regia. Dit garen is binnenkort ook bij ons te koop! Kleine bolletjes in mooie kleurtjes voor babysokjes, slofjes, mutsjes enz.
 
De kleine kadootjes die we zo hier en daar krijgen zijn ook grappig.
Je moet het maar verzinnen!
 
 
Deze snoepjes kreeg ik bij de sokkengaren leverancier Regia.
Vraag van mijn man was: "Zullen ze naar zweetvoeten smaken???"
 
Fijne dag nog,
Gerda
 
 

1 opmerking:

.Antje zei

Die gebreide knuffel vind ik helemaal geweldig!
Leuk voor het toekomstige kleinkind.
Moet ik toch maar weer eens een keer richting Staphorst.
Groetjes, Antje