maandag 8 april 2013

"Rijswijk"

Afgelopen dagen zijn we naar de Quilt- en Patchworkdagen in Rijswijk geweest.
 
 
En dit krijg je dan wanneer je van alles aan je hoofd hebt en vergeet om de plantjes en bloemetjes thuis water te geven.
 
 
Ook dit is geen mooi plaatje.
Deze foto is ongeveer 5 minuten na afloop van de beurs gemaakt.
Altijd een vreemde gewaarwording om te zien hoe snel zo'n leuke, gezellige beurshal binnen enkele minuten is omgetoverd tot een ongezellige hal waarin het direct een grote chaos is.
 
Gelukkig heb ik ook wat mooiere plaatjes.
 
 
 
Mijn man helpt me altijd graag met de beurzen, en dat is heel fijn voor mij.
Het is altijd een flink gesjouw en gesleep met alle spullen. Hij is veel handiger met inpakken van de auto dan ik, ik zou het er nooit allemaal in krijgen.
 
We hebben leuke dagen gehad. Veel gezellige mensen gesproken, en uiteraard hebben we weer op de camping gestaan.
 
 
We hebben onvoorstelbaar veel leuke reacties gehad op onze nieuwe B.O.M. die in oktober van start zal gaan.
Zelf ben ik ook helemaal ****** V'liefd***** op deze beauty van een quilt.
 
Zin om mee te doen?
Informatie over de B.O.M. kun je vinden op onze website: www.quiltpalace.nl
 
Fijne dag nog,
Gerda
 
 
 
 

Geen opmerkingen: