donderdag 2 mei 2013

"Top Amish af!!"

Agnes heeft in supertempo de top voor de B.O.M. "Amish with a Twist II" gemaakt.
Wat een prestatie om de top binnen een maand af te hebben.
Hij is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk maar mee, ik hoef niets meer te zeggen als je de foto's ziet.
 
 
 
 
 
 
Wij zijn superblij en tevreden over het resultaat.
 
Wil je de top van deze beauty zien? Hij is de komende tijd te bewonderen in de winkel.
Bel of mail even om te vragen of hij aanwezig is als je speciaal komt, want de top gaat nog kort op reis om doorgequilt te worden.
 
Ben je net zo enthousiast als wij en wil je meedoen?
Kijk dan even op de website www.quiltpalace.nl of kom langs in de winkel om je op te geven.
Zeg nou eerlijk: kun jij hier nee tegen zeggen??????????
 
Fijne dag nog,
Gerda
 
 

4 opmerkingen:

Marije zei

Wauw, heel mooi. Hij zal in het echt nóg mooier zijn, maar vind de kleuren nu al mooi.

ria vogelzang zei

Wow! Complimenten voor Agnes! Wat een plaatje is het geworden!
En ik wil hem heel graag in het echt zien...... Is ie zaterdag ook in nog in de winkel...... ;)
Liefs, Ria.

Quiltprinses zei

Ria en alle andere belangstellenden:
De top is zeker nog een tijdje in de winkel te zien voor hij gequilt gaat worden. Ik zal een berichtje plaatsen op mijn blog als hij een tijdje weg is om gequilt te worden.
Groeten,
Gerda

Annemarie zei

Super mooi! Kan niet wachten om er aan te beginnen. Vanaf augustus ga ik wekelijks vanuit
Zeeland een dag naar Zwolle en kom de quilt dan een keer bewonderen. Groetjes, Annemarie