zondag 26 mei 2013

"Weer thuis"



De vakantie en bezoek aan onze dochter op Malta zit er weer op.
Wat een land is dat zeg !  
Stoffig, vol met mensen, auto's en gebouwen. Het is er vies, chaotisch en er groeit bijna niets, behalve oleanders, cactussen en agaves.  Er zijn prachtig mooie oude stadjes, schitterende baaitjes en Malta heeft ondanks alle toerisme een heel vriendelijke en behulpzame bevolking.

Belangrijkste reden om naar Malta te gaan was natuurlijk om onze dochter te bezoeken. Het was heerlijk om haar te zien, te spreken en haar vast te kunnen houden en knuffelen. Skype is een geweldige uitvinding, maar even echt bij elkaar zijn, daar kan skype toch niet tegen op.

Omdat het moederdag was, kreeg ik nog een kadootje mee naar huis. 


3 Likeurtjes uit Malta.
We hebben tot we thuis waren gewacht met proeven.
Ze smaken. . . . . .ik durf het bijna niet te zeggen. . . . .  smerig ! (sorry Larissa)


Thuisgekomen ben ik lekker meteen begonnen aan de eindafwerking van een quilt die al lang in de kast lag.
Ik begon ooit met een "op-art" waarvan het resultaat mij tegenviel.
De top verdween achter in de kast, tot ik ineens en idee kreeg.

Titel van de quilt is "Flower Power".
Misschien heb jij ook nog een top in de kast liggen.
Zoek hem op en maak er iets moois van !
Fijne dag nog,
Gerda

3 opmerkingen:

Annelies zei

Ik ben zo'n 20 jaar geleden op Malta geweest. Het toerisme kwam net op en het was er nog niet zo druk. Heb er nog steeds een mooi glazen vaasje van.

Dineke zei

Mooie quilt is het nu toch geworden. Ik ben nu bezig met de bies aan quilt van een oude top uit de kast.

mieke zei

Leuk die bloemen op de quilt.
Drink je de likeurtjes wel ijskoud ??
grtjs Mieke