vrijdag 26 juli 2013

"Nieuws"

Onze nieuwsbrief is weer verschenen.
Heb je hem niet ontvangen, maar wil je hem toch graag lezen?
Kijk maar even op quiltpalace.nl. Even aan de linker kant in de kolom zoeken naar nieuwsbrief.
Wil je hem voortaan ook graag ontvangen, vul dan even je naam en mailadres in op onze website dan krijg je hem de volgende keer ook.
 
 
De apple-core kartonnetjes van Sue Daley zijn ook weer binnen.
Grappig om te vertellen:
Afgelopen week kreeg ik een groepje dames in de winkel die ik hoorde zeggen: "Kijk, ze hebben hier ook inlegkruisjes". Tsja, het vormpje. . . . .
 
Verder ben ik afgelopen maandag samen met haar naar een kennismakingsworkshop voor de Apliquick geweest.
 
 
Deze "tools" kun je gebruiken voor het appliqueren.
Mijn eerste reactie was: Eerst zien, dan geloven.
Nou, geloven doe ik er in. WAUW, wat een uitkomst !!!!! Echt waar, dit tooltje is echt zijn geld dubbel en dwars waard.
 
Tijdens onze open dag op 31 augustus én tijdens de ATT van het Quiltersgilde(9 t/m 11 september) zullen we een demo verzorgen met de Apliquick. Uiteraard kun je hem ook bij ons aanschaffen.
 
 
Fijne dag nog,
Gerda
 

 

3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Echt een fantastisch stel "tools"!!!
Zelfs een perfect rondje van 4 mm (!!) gemaakt...... leuk!
Trouwens; leuke "inlegkruisjes".... ;)
Groetjes, Ria.

Elni zei

Sjonge, ze bedenken toch steeds weer nieuwe handige dingetjes, die het handwerkleven een stuk veraangenamen!! Volgens mij is iedereen hier heel enthousiast over!

Groetjes, Elni

Ritainquiltland zei

Oeps! Misschien wordt het tijd om mijn profielfoto te veranderen. Dat is ook een inlegkruisje. Zo had ik het nog nooit bekeken. Als ik hem nu zie, zie ik gelijk dat inlegkruisje :-))