woensdag 14 augustus 2013

"Vakantiepret"

Even een paar vakantiekiekjes om te laten weten dat alles goed met ons gaat.


 Zoon Gustav heeft weer een visvergunning en heeft o.a. een paar forellen gevangen.


's Avonds op de bbq met een salade, stokbroodje en een wijntje. Een feestmaal.


Vader en zoon tussen het vissen door pootje baden in de Gail. Het water is verschrikkelijk koud, ik denk zo'n 8 graden. 
Het water is kristalhelder, je ziet de visjes zwemmen.
Wat is het hier toch heerlijk.



Niet verder vertellen. . . . . . . .
Ik heb een oude Elna naaimachine die heel weinig weegt. Kan discreet mee op vakantie.
Er zijn mensen die me voor gek verklaren, maar wanneer er elastieken van tenten kapot zijn lijkt iedereen toch zo ineens blij te zijn met de naaimachine. Naaimachinenaalden en spoeltjes zijn trouwens te koop bij de plaatselijke fietsenmaker die tevens sleutels maakt en schoenen repareert. Aparte combinatie.


Ik heb nog een pakket liggen voor de Moonglow van Jinny Beyer. Gekocht in het jaar 2000 en na een paar blokken verdwenen achter in mijn handwerkkast. Zonde, het is een prachtige quilt. Ik moet nog 3 blokken maken, dan kan de quilt in elkaar.
Weer een Ufo minder.

Nog een paar dagen vakantie, dit weekend gaan we nog op bezoek bij mijn halfzuster in Duitsland.

Tot volgende week!
Groeten,
Gerda

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Fijn om te lezen dat het goed gaat.
En wat handig, een naaimachine mee.

quiltingmieke zei

piep oh wat hebben jullie het daar aeg,
geniet nog maar lekker

knuf mieke

ria vogelzang zei

Leuk!!! Geniet ze nog een poosje!
Tot volgende week....;)

moonsquilthonk zei

Je kan het niet laten, he??
(Ik doe precies hetzelfde.... ;o) )
Fijn om te lezen, dat jullie toch nog een fijne vakantie hebben!!

Groet
Monica