vrijdag 8 november 2013

"Gaaf weekje"

Ondanks dat het voor mij een kort weekje is (afgelopen woensdag waren we immers gesloten i.v.m. dankdag), heb ik een supergaaf weekje.
Gisteren kreeg ik onverwacht bezoek van een vertegenwoordiger in quiltstoffen.
Het is een duur middagje voor mij geworden, dat betekent dat ik veel mooie spullen heb gekocht.


Dit is een kleine selectie van een prachtige serie met batikstoffen van Hoffman. 


Er waren echt heel bijzondere stoffen bij, waaronder bovenstaande stof die niet alleen qua kleur verloopt, maar ook qua patroon.
Ook zijn er prachtige rozenstoffen ingekocht van Quiltgate en een paar leuke rolletjes stof met uiltjes. 
De batiks en rozenstoffen komen pas over een paar maanden, de stoffen met de uiltjes komen volgende week al binnen.



Onze bejaardensoos o.l.v. Anne Claudine is inmiddels ook van start gegaan.
 Kijk deze beauty's eens, zijn ze niet prachtig?


Ria was ook van de partij met een prachtige oude naaimachine.

Mocht jij ook in het bezit zijn van een oudje (ik heb het over de naaimachine), kom er dan gezellig bij.
Mail of bel even met de winkel als je belangstelling hebt.

Om het weekend goed te beginnen, ben ik vanavond thuis mijn keuken in gedoken om een appelcake te bakken.
Het recept kreeg ik van mijn oudste dochter. Ze vertelde dat ik hem moest maken, hij schijnt fantastisch lekker te zijn.


Al zeg ik het zelf: Hij ziet er heerlijk uit.
Jammer, hij is nog warm.
Hij ruikt hemels.

Het recept staat in dit boek:


Laat ik nou zeer binnenkort jarig zijn.
En nou mag jij raden wat ik voor mijn verjaardag ga vragen !

Fijne dag nog,
Gerda





2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Goedemorgen! En veel leuks (en lekkers!) wat er op je blog voorbij komt!
En dan de B-bee van gisteren!
Super, wat hartstikke leuk en wat heb ik nog veel geleerd!
De volgende keer ben ik er weer heel graag bij! ;0)
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Dat ziet er heerlijk uit, Gerda! En dan bedoel ik niet alleen de appeltaart!!! ;o))