zondag 24 november 2013

"Sarah"

Mijn kinderen hebben het niet onopgemerkt voorbij laten gaan,


 mijn 50e verjaardag.



Deze Sarah staat dit weekend naast mijn voordeur.


Gisteravond ( en vannacht) hebben we een gezellig feestje gehad.
Ik ben door heel veel mensen enorm verrast en verwend, iedereen heel erg bedankt.
Vandaag een beetje rustiger aan, ik ben per slot van rekenning geen 18 meer. . . 

Fijne dag nog,
Gerda

Pssst, er staat zelfs een berichtje op een plaatselijke nieuwswebsite: 

5 opmerkingen:

Marije zei

hahahah, Jan liet me de foto's op brandol al zien. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Gewoon een halve eeuw :)
grtjes, Marije

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Gerda en nog vele gelukkige en gezonde jaren zonder botox!!!!
Is weer wat anders dan zo'n bordje met 65 erop zoals hier hing aan de drukke Rijksweg!
Leuk dat berichtje.
Nog een goede zondagavond
groetjes,Truus uit Drenthe

Elni Langeveld zei

Hoi Gerda,

Op naar de volgende 50!! Van harte hoor, groeten, Elni

ria vogelzang zei

Geweldig! Wat leuk!!
Geniet ze nog maar heerlijk na.
Ik ga snel even het krantenknipsel lezen.... ;)
Groetjes, Ria

mieke zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuk, het bericht in de plaatselijke krant.
grtjs Mieke