donderdag 23 januari 2014

" Met de neus in de boter"

Zo kun je dat wel noemen, als je iedere keer dit soort leuke dingen van heel dichtbij mag meemaken.


Vanmorgen was de maandelijkse Love Entwined bee bij ons in de winkel.
Allemaal dappere dames bij elkaar die van heinde en ver komen om samen aan deze schitterende quilt te werken.

En wat een verschillen. Niet alleen qua kleur, maar ook qua verwerking van het patroon.


Iedereen heeft zo haar eigen variatie. Deze dame heeft mooie gehaakte kleedjes van haar moeder verwerkt in de top. Heel origineel.



Er werd hard gewerkt en lekker bijgepraat over het wel en wee van deze B.O.M. 



Echt genieten dus, niet alleen voor de deelnemende dames, maar ook voor Ria die de leiding van de bee heeft, en voor mij tussen de bedrijven door als toeschouwer.

Vanmiddag had ik een afspraak met een vertegenwoordiger in quiltstoffen.


Ik heb weer prachtige roosjes ingekocht in de mooie traditionele kleuren. De kleuren op de foto zijn wat lichter dan het origineel. Altijd moeilijk om een mooie foto te maken waar de kleuren goed op uitkomen.


Deze leuke labels passen mooi bij de rozenstoffen. 
De rozenstoffen en labels komen in maart binnen.


De eerste kerststoffen zijn vanmiddag ook gekocht. 
Een beetje vroeg, maar ik kwam hele mooie exemplaren tegen die ik niet kon laten schieten.
Nu rustig afwachten tot kerst. . . . . 

Fijne dag nog,
Gerda



3 opmerkingen:

Elni Langeveld zei

Leuke stofjes hoor. Bij de roosjes zie ik op de achtergrond een bijpassend streepje liggen. Heb je die ook gekocht? Ik hoop het, echt leuk om te combineren!
En nou maar wachten tot ze binnenkomen...
Doeiii Elni

ria vogelzang zei

Nou, we hebben zeker genoten op de LE-bee gisteren!!!! Wat een pracht aan applicaties en ideeen komen er langs!
Ook zo leuk om steeds nieuwe mensen te verwelkomen. Geweldig!
Ben blij met onze creatieve, originele, gezellige en meelevende bee-leden! (magweleensgezegdworden,toch?!)
Liefs, Ria.
p.s. yammie, wat een prachtige rozenstofjes; kun je toch weer zoiets romantisch van maken met Valentijnsdag in aantocht..... super!

Jet en Zus zei

Wat mooi , die labels, ik houdt het in de gaten!!!

groetjes Anita