dinsdag 14 januari 2014

"Verlenging uitverkoop en gezellige praat"




Omdat we er veel vraag naar hebben, hebben we besloten om de opruiming met een weekje te verlengen. Afgelopen week is er al heel veel verkocht, maar er is nog veel moois voor een klein prijsje te koop. Veel spullen met 50% korting en nog een mooi aantal rollen voor maar €5,- per strekkende meter. Mooi voor bijvoorbeeld een voordelige achterkant van je quilt.


Afgelopen week kwam Elni even buurten bij mij in de winkel. Ze had onderstaande quilt-top gemaakt. 
Het was een mysterie van Bonnie Hunter. Als je op de link klikt en snel bent, kun je het gratis patroon er nog vinden en downloaden.


Ook Ria kwam op dat moment de winkel binnenstappen met de zelfde quilt-top. 


Kijk die verschillen eens. Wat leuk om te zien wat kleuren kunnen doen. 

Ieder jaar, vanaf eind november, kun je meedoen met de mysterie van Bonnie Hunter. En hij is ieder jaar weer geweldig.


Afgelopen week kreeg ik van een vriend van mijn zoon dit vreemde "prutje". 
Een beslag voor een soort vriendschapskoek, genaamd Herman.
Ik heb hem al eens eerder gehad en vond hem erg lekker.
Het zit een beetje tussen brood en cake in. Je hoeft er niet veel speciaals voor in huis te hebben, maar als je geen suiker mag eten is het geen succes.

Op 20 januari mag ik 4 porties uitdelen aan anderen. Is er iemand die belangstelling heeft?



Is er iemand bereid om een sjaaltje voor onze kip Truus te breien???
Ze is ernstig in de rui en heeft een vreselijk lelijke kale nek.
Ze ziet er akelig zielig uit.
Helaas gaat het leven van een kipje ook niet altijd over rozen.


Genoeg flauwekul.
Ik ga nog even aan de slag in  mijn huis, er moet nog een wasje gedaan worden en wat andere vervelende huishoudelijke klusjes.


Zou het echt helpen om dit geweldige boek te gebruiken om je een betere huisvrouw te voelen?
Ik ga een poging wagen.

Fijne dag nog,
Gerda





2 opmerkingen:

Elni Langeveld zei

Ik sla even over hoor, wat betreft die Herman.....
Leuk he, al die verschillende Celtic Solstice tops! Heb je er al weer meer gezien?

Groet, Elni

Anoniem zei

Wat mooi zijn deze Celtic quilts!
Kwam ze ook bij verschillende blogs tegen-kom wel in de verleiding nu er nog een opruimingsweek aan vast geplakt wordt.
Arm kipje Truus...Maar wel een prachtige verenpak heeft ze-zou ik net zo mooi worden als mijn naamgenote met kleren in deze kleuren? (lol)
groetjes,Truus uit Drenthe