woensdag 12 februari 2014

" Handwerkbeurs Zwolle"




Openingstijden:
Donderdag, vrijdag en zaterdag van 10.00-17.00 uur,
Zondag van 10.00-16.00 uur.

Vanmiddag hebben wij onze verkoopkraam ingericht.
Ik ben helemaal vergeten om een foto te maken. Als er morgen tijd is zal ik een paar foto's maken en binnenkort plaatsen op mijn blog.

De voorbereidingen zijn altijd druk, maar heel leuk.
Mooie nieuwe dingen inkopen, inpakken en mooie dingen maken van al die nieuwtjes.

Hieronder kun je alvast een kleine selectie bekijken van wat wij hebben meegenomen naar de beurs.


Allereerst heeft Elni een leuk Log-cabin quiltje gemaakt. De maat is 60x60 cm.


Nieuwe sokkengarens. 


Nog meer nieuwe sokkengarens, deze zelfs met een heel subtiel klein glittertje.
We hebben op de beurs van de nieuwste sokkengarens een paar mooie sjaals/omslagdoeken hangen. 



Afgelopen tijd ben ik druk aan het breien geweest met o.a. dit babyvestje van een nieuw soort babygaren van Lang Yarns en een babyjurkje van een bolletje sokkengaren.

Verder hebben we veel andere leuke breiprojectjes en heel veel quiltspullen bij ons. Uiteraard krijg je bij aanschaf van het garen het benodigde patroontje van ons kado.

En oh ja, voor ik het vergeet:
We hebben kraam nr. 75.

Voor wie als bezoeker op de beurs komt:
Hééél veel plezier.
Voor wie net als wij gezellig in een kraam staat:
Een goeie beurs.

Fijne dag nog,
Gerda


1 opmerking:

ria vogelzang zei

Wauw! Ik ben morgen van de partij!
Leuk!