maandag 21 april 2014

"Gezinsuitbreiding"

 Helaas hebben wij afgelopen  maanden van 2 van onze poezen afscheid moeten nemen. 

Onze overgebleven witte noorse boskat Birgit is alleen over, ze kan er niet aan wennen om alleenstaande kat te zijn.


Ze loopt de hele dag achter ons aan, eet nauwelijks meer en voelt zich duidelijk niet op haar gemak in haar eentje.
Daarom hebben we na lang nadenken toch besloten om weer een poesje erbij te kopen.


Mag ik jullie voorstellen:

  
Dit is Empanda.
Ze is een noorse boskat van precies 7 weken.
Vanaf hemelvaart komt ze bij ons wonen.


Ze is vreselijk lief, ondeugend, mooi, ondernemend, aanhalig en super zacht.
Kortom: wij zijn helemaal verliefd op dit kleine schattige poesje.

We weten nog niet hoe we haar gaan noemen, daar moeten we nog eens goed over nadenken.
Het duurt nog een week of 6 voor ze bij ons komt wonen, dus voor het bedenken van een naam hebben we nog alle tijd. Maar..... suggesties zijn van harte welkom!

Ik denk dat ik komende tijd maar wat handwerkjes af moet maken, met zo'n kleine hummel over de vloer komt daar niet zoveel van terecht.

Fijne dag nog,
Gerda

5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Oooohhhh!!! Wat ontzettend lief!!!!
Ik zou snel maar wat afmaken..., want je wilt straks helemaal niets anders meer doen dan met dat schatje spelen...... ;)

Gingini zei

Wat een dotje!! Ik ben helemaal verliefd! Ik hoop maar dat ze goed met elkaar kunnen opschieten. :)

Elni Langeveld zei

Ohhh, wat leuk! Weer iets om naar uit te kijken!

Groet, elni

Elni Langeveld zei

En wat de naam voor het poesje betreft, ben ik even gaan googlen op Scandinavische namen en ik ga voor Disa, dat betekend 'aktieve ziel'. Als ik jou zo hoorde, past dat wel bij haar!

Groet, Elni

PS persoonlijk vind ik Mette ook leuk....

AnneClaudine zei

Onze poes heeft een Finse naam, ze heet Kissa. De betekenis van haar naam? Poes ;-)))