vrijdag 2 mei 2014

" De klos"

We hebben onze display met de handquiltgarens van Yli uitgebreid met een aantal prachtige verlopende kleuren. 


Onderaan staan de klosjes die we al hadden, bovenop staat een uitbreiding van 14 kleuren verlopend garen.


Ze zijn prachtig en ze quilten heerlijk.



En vandaag werd deze leuke zomerponcho/omslagdoek gebracht. 
Gebreid van maar 5 bolletjes garen van Lana Grossa, "Together". 
Fijn om even aan te schieten als het wat frisser is.
Heel eenvoudig gemaakt van 2 rechthoekige lappen. 
Enne. . . . . hij past mij precies! Heb ik even mazzel!

Vandaag bij thuiskomst stond mij nog een leuke verrassing te wachten.


Bij gebrek aan een haan heb ik van een lieve vriendin een paar bevruchtte eitjes gekregen.
Zijn de kuikentjes niet schattig?!
Ik ben benieuwd of we nog meer kuikentjes krijgen de komende dagen.

Fijne dag nog,
Gerda




1 opmerking:

ria vogelzang zei

Wat een lieve kuikentjes!!! Schattig!
Maar ook de YLI-garens zijn prachtig; die kom ik echt even bewonderen..... Misschien wel leuk om een mooi kleurtje te zoeken voor een handquiltproject.. ;)
Fijn weekend, Ria.