woensdag 2 juli 2014

Katten en Quilten

Op dit moment ben ik druk met het voorbereiden van het nieuwe seizoen. Er komt van alles binnen en we zijn lekker bezig om quilts te maken voor nieuwe pakketten.

De top van de rozenquilt had ik snel af en moest voorzien worden van een achterkantje en tussenvulling. 
Omdat ik niet genoeg ruimte had op mijn naaikamer, heb ik de hele boel meegenomen naar beneden naar de woonkamer.
Dat was geen goed idee. . . . .  ( ik had het kunnen weten)

Groempie. . . . 

Ze is een schatje, maar als je je quilt wilt dubbelen kun je haar beter niet in de buurt hebben.



Hammmmm, Hobbs. Lekker om mee te ravotten.

De gaten zitten er inmiddels in. Gelukkig aan de rand, dat is niet zo erg.

De hele familie ligt in een deuk om de gein die Groempie heeft.


Deze dame weet inmiddels beter, ze zit gezellig te wachten op de rand van de quilt tot het klusje klaar is.

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Hahaha, gekke Groempie! Wat een scheetje, toch!
Natuurlijk is alles wat jij doet voor haar super interessant!
Tja, oorzaak en gevolg; heel duidelijk!
;)
Liefs, Ria

Elni Langeveld zei

Hahaha, die Groempie!!