woensdag 10 september 2014

Trunkshow Betty Prins

Op zaterdag 20 september komt Betty Prins een Trunkshow geven in onze winkel.


Voor wie niet weet wat een Trunkshow is:
Een Trunkshow is een presentatie van een quiltster over haar gemaakte werk. 



Betty is een zeer ervaren quiltster die verschrikkelijk leuke quilts maakt en er prachtig over kan vertellen. 
Je kunt hier haar blog vinden om alvast een kijkje te nemen.

De kosten zijn € 10,- incl. koffie/thee.
Aanmelden vooraf is noodzakelijk i.v.m. beperkte ruimte.
Dus: VOL= VOL,

Lijkt het je leuk om er bij te zijn?
Geef je dan op door even een mail te sturen. Klik hier om je aan te melden.

Laat je inspireren door de enthousiaste verhalen van Betty en kom gezellig bij ons langs.

Bovendien houden we die dag in de winkel een paar leuke demo's, daarover later meer.

Een fijne dag nog,
Gerda

5 opmerkingen:

Judith zei

Wat enig, het wordt vast super gezellig met Betty! Ik wens jullie alvast veel plezier.

betty prins zei

kijk er nu al naar uit en niet alleen mijn DJ komt mee, ook de Stonefields (in wording..) mag mee naar Staphorst!!

ria vogelzang zei

Gezellig!!! Ben zeker van de partij!

Truus zei

Wat jammer nu,was zo graag gekomen,maar kan moeilijk op m'n verjaardag op stap gaan!
Hoop dat je zoveel aanmeldingen krijgt,dat Betty nog een keer komt en dan ben ik van de partij!!!
Een hele gezellige dag de 20e.
groetjes,Truus uit Drenthe

Eduard, Resy, Jenny, Ryanne, Nick en Wouter zei

Hallo, ik heb je site gekregen via Hilda ten Hoeve. Zij is de schoonmoeder van mijn vriendin hier in Iowa, USA. Hier wonen natuurlijk veel Amish. Ik was in augustus in Nappanee, Indiana in een Amish quiltmuseum en daar hing deze quilt ook (de bovenste) Dezelfde quilt, andere kleuren. Prachtig.
Als ik weer een keer in Nl. ben, kom ik zeker een keer langs, groetjes uit Iowa, Resy