dinsdag 2 december 2014

Mysterie Grand Illusion Bonnie Hunter

Wie doet er nog meer mee


met de Mysterie van Bonnie Hunter?

Het 1e deel van het patroon staat sinds afgelopen vrijdag op de website van Bonnie: klik hier voor de site van Bonnie

Al jaren had ik zin om mee te doen met de mysterie die jaarlijks verschijnt op haar blog.
Telkens besluit ik om toch maar niet mee te doen, ik heb altijd wel iets wat nog gemaakt moet worden voor de winkel. Chronisch tijd tekort. Dit is geen klagen hoor, het is altijd fijn om iets te maken voor de winkel.

Maar soms heb je gewoon vreselijk veel zin om een keertje mee te doen met zoiets leuks.

Vandaar dat ik dit jaar alle moed bij elkaar heb verzameld, ik ga meedoen!!
Soms moet je een keertje niet verstandig zijn, gewoon doen waar je zin in hebt.


Ik heb lekker in mijn kast met lapjes van "ooit" gezocht naar geschikte stofjes. Ik ga hem maken in de kleuren die Bonnie aangeeft, maar je kunt natuurlijk ook zelf je kleuren kiezen.

Deze keer moeten er 280 half square triangles gemaakt worden, een hele klus.


Er zijn er inmiddels 120 af, nog maar 160 te gaan. . . .  eitje toch?!?


Gelukkig krijg ik wat emotionele bijstand van Birgit, ons oudje. Ze ligt heerlijk op een stapel quilts naast mij tevreden te spinnen. De princes op de erwt. Samen zijn we aan het genieten. Poes van mijn nabijheid, ik van de spinnende geluiden van de naaimachine en haar.

Heb je zin om mee te doen, en wil je daarbij wat hulp?
Op de komende vrijdagmiddagen komen er een aantal dames bij elkaar om aan deze Mysterie te werken. Als je zin hebt kun je mee komen doen. Wel graag vooraf een berichtje.

Ik ga nog even achter mijn machientje.

Fijne dag nog,
Gerda

3 opmerkingen:

Joanne zei

Leuk dat je ook meedoet.
Groetjes Joanne

Dineke zei

Wat leuk dat je met de mysterie meedoet. Ik sla al jaren de patronen wel op. Helaas nog niet te veel scraps hier. En financieel komt het weer niet uit om nu mee te doen. Ga ik lekker meegenieten van jou vorderingen.

Elni Langeveld zei

Ik ben heel benieuwd hoe je het vind!! Leuk hoor, dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken.

Tot vrijdag ;) Elni